F.H.
Dnes som ho nespoznávala. Je pravda, že má od začiatku školského roku nejaké - zatiaľ nedefinovateľné - problémy, pravidelne o nich diskutujeme i s mamou a snažíme sa nájsť dôvod, ale dnes to bol zatiaľ vrchol jeho zlej nálady. Už po príchode do školy mi M. referovala, že ho pristihla, ako hlava-nehlava tlčie deti. V jedálni sa zasa hádal snáď so všetkými. Potom si išiel sám od seba sadnúť na lavičku do predsienky, aby nikoho nevidel alebo naopak. Nezbadala som, ktoré dieťa ku nemu po chvíli pristúpilo, ale on sa zodvihol z lavičky, zaťal päste, krk natiahol dopredu, zaťal zuby a sám sa vyhecoval do takého stavu zúrivosti, že mu tvár očervenela ako paprika, vyzeral, ako by bol napojený na 220V a ja som sa zľakla, že mu v hlave praskne minimálne jedna cieva.
Neskôr na dvore hral futbal, dostal sa do konfliktu s bratom a nakoniec odmietol robiť úlohy. Rozhodla som sa ho nechať vonku na čerstvom vzduchu.
---
Opäť som oslovila triednu učiteľku, že úlohy z matematiky sú príliš náročné.
---
Rozhovor s C.P. mamou - konflikty - suvisi to s odchodom dvojiciek?